Hemsedal Wintergames 2016

Tid

Klubben har holdt av 3 (42 sengeplasser)store hytter på Hemsedal fra 21 april til 24 april 2016 i forbindelse med Donald Duck Wintergames 2016. Her konkureres det i klassene J/G9 år og opp til FIS. Klubben ser dette som en ypperlig anledning til en flott sesong avslutning. Induviduell påmelding via MinIdrett på selve arrangemnentet(info kommer på mail).

Påmelding på kurstjenestesidene våre. Vi har fått en pris på 9300,- pr hytte. Blir det 12 pers pr hytte, blir pris pr pers 775,-. Inkl vask. Heiskort og påmelding kommer i tillegg.

Hemsedal IL Alpin og IL Heming Alpint inviterer til det som regnes som sesongavsluttning for norske alpinister, Donald Duck Wintergames. Rennet går i Hemsedal i helgen 22.-24. april 2016

Hemsedal Winter Games (tidligere Donald Duck Wintergames) arrangeres i Hemsedal for sjette år på rad. Arrangementet er en storslått markering av slutten på alpinsesongen hvor både unge utøvere og norgeseliten samles til konkurranser i slalåm, storslalåm og super-G.

Program Donald D 2016.pdf

Administratorer