Skiskole USK 2021

Postet av Ullensaker Skiklubb den 25. Jan 2021

USK Skiskole er godt i gang.

Super deltagelse og stor progresjon for alle småalpinistene.

Skiskole USK 2021

Postet av Ullensaker Skiklubb den 5. Jan 2021

USK Alpint arrangerer skiskole for alle barn fra 5 år og oppover.

Skiglede og mestring. Meld dere på.

Camp Hoppensprett

Postet av Ullensaker Skiklubb den 7. Jun 2019

Helgen 15.-16. juni arranarrangeres Camp Hoppensprett som er en barmarkssamling tilpasset alpinister i aldersgruppen 11-16 år. Samlingen består av ulike basisøvelser som turn, trampoline, rulleskøyter, slakk line m.m. Vi gleder oss til å ta imot hele 75 påmeldte deltagere fra mange ulike klubber.

Resultatliste fra Klubbmesterskapet 2018

Postet av Ullensaker Skiklubb den 1. Mar 2018

Tirsdag 27.februar gjennomførte Langrenn og Skiskyting i fellesskap klubbmesterskap under kalde, men fine vinterforhold. 54 løpere stilte til start og vi fikk et veldig fint renn som ble gjennomført uten problemer. Vårt nye tidtagingssystem ble også bruk for første gang. Resultatlisten her viser alle tider, men skiskytterne er av tekniske årsaker lagt i en samleklasse nederst på side 2. Vi håper alle hadde en fin kveld.

Resultatliste.pdf